0004670600 |
El feedback com a eina pels professors-tutors (qCampus#FP 2020) |
2019-2020 |
Taller. Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
6/7/2020 - 6/7/2020 (5 hores) de 9:00h a 14:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei d'Ordenació de la Formació Professional Inicial
|
| |
|
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitat adreçada al professorat dels centres educatius, especialment adreçat
a professorat dels centres del PQiMC.
|
| |
Objectius |
●Aprendre a donar feedback a les tutories i a l’aula.
●Transmetre a l’alumnat les oportunitats de millora en el feedback dels altres
●Entendre la diferència entre “crítica” i “oportunitat de millora”.
●Facilitar la construcció d’un clima a l’aula on els processos comunicatius siguin més fluids i participatius.
●Dotar d’eines per facilitar als alumnes, a través de donar i rebre feedback, aprendre i madurar.
●Flexibilitzar conductes i ampliar la perspectiva.
|
| |
Continguts |
-Feedback: cap a fora. Com donar feedback.
•Introducció al feedback: definició, característiques.
•Per què és important el feedback i per a què és útil:
Preparant els alumnes pel mercat laboral. Maduresa i millora contínua a través del feedback.
Aprendre dels resultats no desitjats
Aprofitar allò que els altres veuen de mi i jo no veig
•Recapitulació vs interpretació i judici.
•Models de feedback
Segons la Programació Neurolingüística
El model de l’hamburguesa
Altres
Feedback: cap endins. Com rebo el feedback dels altres.
•Diferència entre “crítica” i “oportunitat de millora”.
•3 factores claus en la recepció del feedback:
Actitud.
Reacció.
Aprofitament.
•Conclusions.
Tancament.
|
| |
Observacions |
Durant l'última sessió, conjuntament amb el formador, s'haurà de realitzar el Qüestionari de valoració del curs.
|
| |
Formador/a |
Monica Lapeyra Pertussini
|
| |
Avaluació |
Assistència a la sessió de formació. El taller es realitzarà de manera telemàtica i s’hauran de lliurar les activitats requerides pel formador/a.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a la sessió de formació. El taller es realitzarà de manera telemàtica i s’hauran de lliurar les activitats requerides pel formador/a.
|
| |
E-mail |
fpformacio@xtec.cat
|
| |
|
|